Shalomjerusalem.reismee.nl

WELKOM

WELKOM OP ONZE WEBLOG !

Graag delen wij met jullie onze belevenissen en ervaringen tijdens onze 7-weken-verblijf in Israël. Het gaat allemaal gebeuren vanaf 25 januari a.s. Dus nog enkele dagen en het is zover. Inmiddel;s zijn we volop aan het voorbereiden. De koffers staan klaar om ingepakt te worden. Het is onze bedoeling regelmatig een verslag te schrijven.

Tot gauw

Shalom,

Johann en Bastien

jan en herma

wij houden jullie in de gaten

Janneke

Geniet ervan ik zie uit naar de verhalen xxx

Klaas & Tony Kruizinga

Wij wensen jullie een heel fijne, gezegende tijd toe in Israel.

Jannie en Mario van der Heide

????? ????, ??? ?????? ?? ??????

Jannie en Mario van der Heide

De hebreewse tekst: " een goede reis en God's zegen zet het programma helaas om in vraagtekens

Ymkje

Een goede reis en fijne tijd gewenst! Geniet!!

Gerrit en Jannie de Klein

Dag Johann en Bastien,
Beiden alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Bastien op 25 januari. Zo'n groot cadeau als Johann zijn echtgenote geeft (een vliegreis naar Israël) kan er bij ons niet af, maar we zien wel uit naar de foto's die jullie gaan plaatsen!
Een gezegende reis gewenst en Sjalom van Gerrit en Jannie

Coba en Wim

Je kunt 1 dag voor vertrek de koffers wel klaar zetten om ingepakt te worden, maar naar onze bescheiden mening zouden ze nu al INGEPAKT moeten klaar staan. We wensen jullie een hele fijne en gezegende tijd toe en verheugen ons op de foto's en jullie berichten. veel liefs

Coba en Wim

een hele goede reis en gefeliciteerd met de verjaardag van Bastien
en we wachten de foto's wel af
liefs van ons xxx

Jaap en Ina

fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en een goede vlucht hebben gehad.

Jo en Annie Kreeft

dagJohan en Bastien, wij hebben jullie verhalen gelezen en moeten zeggen dat het heel bijzonder is wat jullie doen. wat een belevenis. hoorde van Susan dat jullie wel moe worden van al dat gewerk, maar volgens ons zijn ze wel dankbaar dat jullie dit doen. hebben ook de foto`s bekeken en vinden dat het toch een hele andere wereld is als bij ons. wij wensen jullie nog veel werkplezier en mooie uitjes en blijven jullie verhalen volgen.liefs van ons.