Shalomjerusalem.reismee.nl

sjoelen

Reacties

Reacties

Anna-Marie

Wat een fantastisch idee! Ze zullen jullie niet snel meer vergeten.

Hans en Suus

Prachtig zeg! Zijn trots op jullie met jullie goede ideeën. Sjoelen jullie zelf ook mee?
Dat keppeltje zit trouwens goed vast met dat haarspeldje!

Indra

Geweldig! Wat een leuk idee en wat gezellig voor die mensen.

Annemarie

Hoe is het met die meneer met bril en de koffie? Een vriendin van hem, Miriam, zie ik niet op de foto. Zij kwam elke dag, maar was de laatste dagen dat ik er was ziek. Is zij nog ziek?

Wim en Coba

geweldig een sjoelbak met molen in Israel, wij krijgen nu echt de kriebels. Shalom uit Scheemda

Mariette Haagsma

Hoi,

Toen ik sjoelbakken in Israël kopen googelde kwam ik op jullie site. Onze dochter gaat trouwen in Israël en het leek ons leuk om hen een sjoelbak cadeau te doen. Zou je contact met mij willen opnemen per telefoon: 0031 6 29219293 of 0031 318 624941 of per mail: mariettehaagsma@hotmail.com. Ik zou graag wat info van jullie willen hebben over het laten maken van een sjoelbak in Israël via de genoemde Albert de Vries
met een vriendelijke groet,
Mariette Haagsma, Ede

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!